Entitats en xarxa - Sant Cugat Entitats - Notícies

 

Cercador

(dd/mm/aaaa)

Notícies

11/02/2018
Jornada 3/2/2018 - Infantils

 

 


1a. Catalana: 2a Fase - Campionat

DSV CV SANT CUGAT (Joshua) - CV SANT QUIRZE: 3 - 1

 

Primer partido de la segunda fase contra el segundo clasificado del grupo B.

Un partido muy igualado desde el segundo set hasta el final donde detalles en el juego nos dieron la victoria. Un bonito partido con un gran resultado que nos ayuda a seguir creciendo!


 


2a. Catalana: 2a Fase - Campionat 1

DSV CV SANT CUGAT VERMELL (Sam) - CV ESPLUGUES LES MORERES: 3 - 0

 

Primer partit de la segona fase i un Vermell molt concentrat acaba per la via rapida amb un rival ja creuat a la primera fase. Parcials a 9, 10 i 19, reflexen una dinamica contundent que acaba per desinflarse a final del tercer set.

 

Tot i la victoria i el joc ordenat de l’equip, no es va veure millora al joc en referencia al treball de la setmana previa.

A seguir treballant!


 


2a. Catalana: 2a Fase - Campionat 1

CV MOLINS VERMELL - DSV CV SANT CUGAT NEGRE (Alex): 0 - 3

 

Primer partido de la nueva fase y nuestro equipo ha demostrado el buen trabajo que estamos realizando en los entrenos dentro de la pista. Una victoria contundente ante un rival que no pudo hacer nada contra nuestro saque y nuestro ataque. Ahora a preparar el siguiente, un derbi que estará muy disputado!


 


2a. Catalana: 2a Fase - Campionat 3

DSV CV SANT CUGAT A (Cristofer) - CVB BARÇA TARONJA: 3 - 2

 

Gran inicio de segunda fase para el infantil A. Primera victoria frente a un gran CV Barça muy poderoso en acciones del saque. Primeros 2 puntos para la clasificacion general despues de conseguir la victoria en el tiebreak.

 

Un gran partido donde pudimos ver puntos increibles de nuestras jugadoras. Concentradas desde el inicio al fin sin tirar la toalla a pesar de tener algunos momentos dificiles en el juego. Seguimos trabajando para realizar nuestro mejor juego en cada partido. Vamos!


 


2a. Catalana: 2a Fase - Plata 2

DSV CV SANT CUGAT G (Anna) - CV VILAFRANCA VERD: 3 - 0

 

Victòria per 3 a 0 de les noies de l’Infantil G. Tot i emportar-nos el partit no hem pogut veure la millor versió d’aquestes noies, el fet de que el rival tingues moments d’irregularitats ens ha fet posar-nos al mateix lloc, sense aprofitar les pilotes que ens passaven de primer o segon toc! Tot i així victòria important per começar el Grup de Plata!

Ja pensant en el del cap de setmana que ve!!!! Som-hi noies!!!!!


 


2a. Catalana: 2a Fase - Plata 2

DSV CV SANT CUGAT T (Martín) - CV GAVÀ VERMELL: 3 - 0

 

Hoy cambiamos el sistema de juego , hemos dado un pasito más para adelante y el rival nos permitió hacerlo . Nos llevará unas semanas pero lo haremos muy bien.

Reconocer y entender este sistema no es fácil pero tenemos la garantía que las niñas están tan motivadas que seguramente será rápido el aprendizaje .

Nos quedan 4 meses para que cada niña se afiance aún más tanto técnica como tácticamente .

Hoy ganamos 3-0, pero si perdemos lo importante seguirá siendo caminar hacia delante corrigiendo a cada paso un poquito nuestro juego individual y colectivo .

Seguimossss que esto no se detiene !


 


2a. Catalana: 2a Fase - Plata 4

DSV CV SANT CUGAT C (Tamara) - CV ARENYS VERD: 3 - 0

 

Partido muy completo del infantil C que vence a Arenys Verd por 3 sets a 0.

Iniciamos ésta segunda fase con muchos cambios tácticos en el equipo y que en el partido funcionaron de maravilla. Un saque seguro y pocos errores no forzados nos ayudaron a llevarnos el partido de manera contundente.

Día a día se ve la evolución de las chicas pero todavía tenemos un largo camino por recorrer.

¡Seguimos trabajando!


 


2a. Catalana: 2a Fase - Plata 4

DSV CV SANT CUGAT U (Edurne) - EIC ESPORT CLUB: 3 - 2

 

Victòria de l’Infantil U en un partit amb molts altibaixos.

Les noies comencen el partit bé i, tot i cometre molts errors no forçats, guanyen el primer set. Però el poc la falta de concentració ens passa factura els següents dos sets i els deixem escapar.

Tot i així, les noies de l’U no es rendeixen i comencen a jugar com saben. Lluitant cada punt i amb encert en l’atac ens acabem emportant el partit.

Tot i deixar escapar dos sets, va haver-hi moments en que l’infantil U va jugar molt bé, provant coses noves i aplicant d’altres que hem après fa poc. Seguim treballant per millorar encara més!


 




Iniciativa promoguda per:
© 2006 Sant Cugat Entitats