Entitats en xarxa - Sant Cugat Entitats - Inici

25/01/2020
Esport
Senders | Camí dels Nyerros: 1a etapa St.Cugat-Matadepera

Data: Dissabte 25 de Gener 2020.

Lloc: Plaça Octavià (Davant del Monestir).

Descripció de la sortida:  Amb el nou Any portarem a terme el nou Sender dels Nyerros, que ens portarà en diverses etapes des de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental), al Poble de Nyer (Conflent). Començarem a peu aquesta primera etapa a la Plaça del Octavià, per seguir la Marxa del Corredor Verd , en sentit invers. Ens dirigirem al Barri de Volpelleres, seguin el traçat de la línea dels Ferrocarrils (via Sabadell), fins a una rotonda al final del carrer on girarem a la dreta i mes tard a l’esquerra per anar a creuar la B-30, pel pont de la Catalana Occidente fins a l’estació de Can Sant Joan.

Seguirem un carrer paral·lel a la línea del tren per mes endavant girar a l’esquerra i anar a creuar i via ample  on s’inicia el tram sense asfalt que anirem seguint deixant algunes cruïlles  fins que arribarem a la pista principal que puja al Turo de Can Camps, (parada per esmorzar). Reprendrem la caminada  seguint per camins amples,  fins al Barri de los Rosales, hi anar a creuar la Carretera c-1413a, pel semàfor que esta una mica mes avall.

Entrarem als Parcs primer de la Barra i mes tard el de Can Feliu, fins arribar a una zona de cases i dirigir-nos a buscar el pont de la C-58; Continuarem per pista fins l’alçada del Hospital de Terrassa, on amb molta cura travessar aquesta via( N-150 Sabadell- Terrassa).  Mes endavant entrarem al Corredor Verd de Terrassa que el seguirem  per entrar mes tard a Matadepera, ens aproparem fins al Poliesportiu, al lloc que acabarem aquesta primera etapa d’aquest sender.

Hora i lloc de sortida: 8’30 hores del mati. Plaça Octavià (Davant del Monestir). No esta el lloc malament ja que aquesta vegada: sortirem a peu.

Hora prevista de tornada: 16’30 hores.

Distància: 22 Quilometres.

Temps de caminada: 6’30. Incloent esmorzar, parades i dinar.

Dificultat tècnica:  Mitjana/Baixa.

Dificultat física: Mitjana/Baixa.

Desnivell:  +560 -290 metres.

Material necessari: Botes o Calçat de Muntanya, Paravents, Fruita, Aigua, Fruits Secs , Dinar.

Preu soci:  8€ fins el  dia 20; 10€ del 21 al 24.

Preu no soci: 16fins el dia 20 i 18€ del 21 al 24 de gener

Vocal: Josep M. Bordas

Assegurança d’accidents obligatòria. Llicència A de la FEEC o assegurança equivalent del CMSC.