Entitats en xarxa - Sant Cugat Entitats - Inici

31/10/2020
Esport
Senders | Camí dels Nyerros: 4a etapa CANCEL·LADA

Data:  Dissabte 31 d'octubre.

Descripció de la sortida:

Itinerari de la sortida: Sortirem de Castellcir, en direcció a la Torrassa (restes historico arqueològiques), per pista fins que ens aproparem al Serrat del Colom (851 metres); una mica mes tard passarem per Casanova del Castell on girarem en una corva molt pronunciada a la nostra dreta. Seguirem pel Pla de la Burga fins a Sant Martí de la Roca i el Castell de la Popa (ja que te forma de Vaixell); Parada d'uns 15 minuts.

Continuarem l'excursió per pista  en alguns trams corriol fins al Collet de la Rovira de Cerdans on primer passarem per el pla del mateix nom i fent una petita baixada deixarem a la nostra dreta el Castell de Sant Martí. Anirem a trovar la carretera C-1413b, que la creuarem per on el camí fa unes giragonses per encaminar-nos fins a la Costa.

D'aquí fins als Cingles del Cerdà on baixarem un petit grau que ens apropara a L'Abella/Sant Martí de Centelles, on després de passar sota la via del tren (Barcelona-Puigcerdà), mes tard un pont del Riu Congost arribarem a Aiguafreda on acabarem aquesta etapa.

Hora i lloc de sortida: 7.45 hores del matí. A la parada del bus davant del CAP.

Hora prevista de tornada: 17:00 hores.

Desnivell: +490/-875.

Distància:  19,345 quilometres.

Temps de caminada: 6:00 hores; incloent les parades i dinar.

Dificultat tècnica: Mitjana/Baixa.

Dificultat física:  Mitjana.

Material necessari: Mascareta, Gel higienizant, Botes o Calçat de Muntanya, Paravents, Aigua, Fruits Secs, alguna Peça de Fruita, Esmorzar i Dinar.

Vocal:  Josep M.ª Bordas.

Viatge amb Autocar.

Assegurança d'accidents obligatòria. Llicència A de la FEEC o assegurança equivalent del CMSC.