La Nit de l’Art és una proposta dels promotors i les promotores de l’art a Sant Cugat, galeries, centres d’exhibició públics, entitats relacionades amb l’art, tallers o estudis d’artistes per aconseguir, plegats, potenciar els canals de difusió i creació artístiques i divulgar i promoure l’art. Aquest any commemora el centenari del tapís.
La Nit de l’Art 2019 es celebrarà durant una setmana, des del 20 al 26 de maig i integra una sèrie d’activitats relacionades amb l’art. Cada assistent disposarà d’un llibret per fer el recorregut i participar en el sorteig d’una obra pictòrica.
Al CMSC:
Inauguració
Dia: Divendres 24 a les 21 h, a la Plaça de Can Quitèria
Xerrada de J. Ll. Ribó sobre: La medicina en la pintura
Hora: 19h
Dia: Dissabte 25 de maig, al CMSC
Grup Clic-Foto: AUDIOVISUAL EN HOMENATGE A JOAN JUBANY
Projecció de fotografíes del propi Joan Jubany i del seus companys, companyes, amics i amigues de CLIC FOTO, el grup de fotografia on participàvem i vàrem compartir grans moments.
Hora: de 21 a 24 h
Dia: Dissabte 25 de maig, al CMSC
Entrada gratuïta.